Reparatie verzoek

“Ik werk tot 18.00u, bij FietzHerstel zet ik mijn fiets veilig voor de garage, sleutel in de bus en kan zelfs de fiets weer ophalen buiten openingstijden. Prima geregeld”

1 september 2022 – 19:32u

Wil jij ook je fiets langsbrengen buiten openingstijden?

Hoe werkt het?

  1. Je vult hieronder een online reparatie verzoek in.
  2. Je brengt je fiets voor de werkplaats (tussen 7.30u en 20.00u) en doet de sleutel in de brievenbus naast de garagedeur.
  3. We nemen op werkdagen contact met je op als er vragen zijn over je reparatieverzoek.
  4. Als de fiets klaar is, ontvang je een berichtje op de door jou gekozen manier.
  5. Ophalen van je fiets kan na betaling zowel tijdens openingstijden als na sluitingstijd.

Het plaatsen van een fiets moet in camera zicht gedaan worden.
Ongeacht dag, tijd en plaatsing is dit alles op eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal of schade.

Online reparatie verzoek indienen:

Reparatieverzoek
Ben je in het bezit van een klantenkaart?
Dit veld leeg laten indien niet van toepassing
Bij Telefonisch een telefoonnummer | Voor E-mail een mailadres | Voor WhatsApp een mobiel telefoonnummer
Wil je een vraag stellen in je verzoek? We sturen je graag een reactie via de mail.
Bijv. Zwarte herenfiets met voordrager
Elektrische fiets?
Dit veld leeg laten indien niet van toepassing
Geef hier zo duidelijk mogelijk aan wat je klachten zijn. Dan kunnen wij gericht uitzoeken wat er aan de hand is en dit repareren.

Als de reparatie duurder wordt dan verwacht zullen we altijd eerst contact met je opnemen.

De kosten voor de meest voorkomende reparaties staan vermeld in deze lijst: link.

Vul hier een bedrag in en/of iets waar we rekening mee moeten houden. We denken graag met je mee!
Je betaald bij ons nooit te veel voor je reparatie.
Als laatste willen we je vragen of je je fiets bij ons laat staan of dat je hem later langs brengt.

Meer informatie?