Klantenkaart

Ben jij ouder of verzorger en komt jouw kind ook regelmatig thuis met de vraag of je mee kunt naar de fietsenmaker? Band lek, versnellingen werken niet of een ander probleem? En dus ga je alleen maar mee voor de betaling?

Bij ons is dat helemaal niet nodig!

Je stuurt je kind langs met je klantenkaart en we bespreken via WhatsApp wat er moet gebeuren of gebeurd is (afhankelijk van de omvang van het probleem).

Direct betalen is niet nodig, je ontvangt via de mail een factuur.

Je kunt gemakkelijk betalen met een betaalverzoek via iDeal, zo hoef je de deur niet uit en betaal je gemakkelijk vanaf de bank!

Veel fietsplezier, voor jong en oud!

De klantenkaart is aan te vragen via onderstaande link, de eerste keer betaal je je reparatie vooraf. De aanvraag van de klantenkaart kost eenmalig € 5,- inclusief btw en krijg je direct mee!

Aanvraagformulier klantenkaart:

Klantenkaart

Informatie klantenkaart:

Download Klantenkaart
info 2022
  • De betaling achteraf is van toepassing tot een bedrag van maximaal € 50,00
  • De betaling dient binnen 5 werkdagen na factuurdatum voldaan te zijn contact of per betaalverzoek. Helaas is pinnen geen mogelijkheid.
  • De kaart dient fysiek mee genomen te worden bij halen en brengen, tenzij anders besproken.
  • De klantenkaart bied je inzicht in de reparaties aan de fiets
  • De fiets wordt geregistreerd op je klantenkaart, zo heb je altijd belangrijke gegevens bij de hand.
  • In de link staat de naam Rompslomp, dit is ons administratieprogramma, de betaling gaat via Mollie Payments, zo kan je zelf je betaalwijze kiezen!

Voorwaarden:
Als de betaling niet binnen 5 werkdagen wordt voldaan wordt er een herinnering verzonden met extra administratiekosten van € 2,50. Als de betaling na 14 dagen nog niet binnen is wordt de klantenkaart ingetrokken. Er zal dan een nieuwe klantenkaart aangevraagd moeten worden welke een betaling van € 5,- vereist. Bij bedragen boven de 50 euro dient er eerst betaald te worden alvorens de fiets wordt opgehaald.