Buiten openingstijden

Tijdens openingstijden zelf aan het werk of druk met andere dingen?

Je kunt bij ons je fiets op een afgesproken tijd bij de werkplaats neer zetten. En wij dragen er zorg voor dat hij binnen komt te staan!

Een reparatieverzoek maak je zelf gemakkelijk online zodat we geen miscommunicatie kunnen krijgen.

Hoe werkt het?

  1. Je vult hieronder een online reparatieverzoek in
  2. Je brengt je fiets voor de werkplaats (tussen 7.30u en 20.00u) en doet de sleutel in de witte brievenbus
  3. We nemen op werkdagen contact met je op als er vragen zijn over je reparatieverzoek
  4. Als de fiets klaar is ontvang je een berichtje op de door jou gekozen manier.
  5. Je haalt je fiets weer op tijdens openingstijden en betaald vooraf (pin of contant)*

*als je in het bezit bent van een klantenkaart kunnen we afspreken of je de fiets buiten openingstijden kunt afhalen.

Het plaatsen van de fiets moet in camera zicht gedaan worden.
Ongeacht dag, tijd en plaatsing is dit alles op eigen risico, wij zijn hiervoor niet aansprakelijk voor diefstal of schade.

Online repratieverzoek indienen:

Reparatieverzoek
Ben je in het bezit van een klantenkaart?
Bij Telefonisch een telefoonnummer | Voor E-mail een mailadres | Voor WhatsApp een mobiel telefoonnummer
Soort fiets
Elektrische fiets?
Bijv. Zwarte herenfiets met voordrager
Geef hier zo duidelijk mogelijk aan wat je klachten zijn. Dan kunnen wij gericht uitzoeken wat er aan de hand is en dit repareren.
Als het duurder wordt dan verwacht (reparaties voor de klachten) dan zullen we altijd eerst contact met je opnemen.

De kosten voor de meest voorkomende reparaties staan vermeld op de startpagina.

Vul hier een bedrag in en/of iets waar we rekening mee moeten houden. We denken graag met je mee! Je betaald bij ons nooit te veel voor je reparatie.